سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/22
12:38 عصر

SSNR چیست؟

بدست پویا در دسته

 
عملکرد فوق العاده در کاهش نویز تصویر
 
    
            SSNR ON                                    SSNR OFF
 
به هنگام تصویر برداری درنور کم پیدایش نویز در تصویر پدیده ای اجتناب ناپذیر می باشد ، در این حالت تصویر گرفته شده تصویری تاریک و مبهم خواهد بود. با استفاده از تکنولوژی  SSNR  نویز بوجود آمده تا حد بسیار زیادی حذف شده و تصاویر به شکلی زنده تر و واضح تر ارائه خواهند شد . 
حساسیت نوری ارتقاء یافته  
 
     
            SSNR ON                                     SSNR OFF        
 
از دیگر نقاط قوت سیستم  SSNR  می توان به افزایش حساسیت نوری در نور کم اشاره کرد ، بدین معنا که تصویر ارائه شده توسط دوربینهای مجهز به این تکنولوژی تصویری روشن و مفهوم خواهد بود. دوربین های مجهز به  SSNR ضمن داشتن قابلیت تصویر برداری در نور کم همچنین از لحاظ حساسیت نوری هم نسبت به دیگر دوربینهای مدار بسته با CCD رنگی 3/1 اینچ دارای برتری می باشند  .
 
 
حذف سایه از تصاویر متحرک و روشن در شب
 
   
        SSNR ON                         SSNR OFF
 
همراه با پیدایش نویز از دیگر مشکلات تصویر برداری در شب ، می توان به تشکیل دنباله ای سایه ای شکل به دنبال اشیاء متحرک اشاره کرد. با استفاده از تکنولوژی برتر SSNR  در دوربین های جدید سامسونگ تکوین این سایه ها حذف شده  و کاربر می تواند در نور کم تصویری با کیفیت بالا همراه با شفافیت فوق العاده داشته باشد .
 
 
صرفه جویی در حجم تصاویر ذخیره شده به روی دیسک
 
   
            SSNR ON                                     SSNR OFF
 
از دیگر مزایای تکنولوژی  SSNR قابلیت صرفه جویی در ذخیره سازی تصاویر به روی دیسک می باشد. بدین معنا که  تصویر گرفته شده توسط دوربین مجهز به SSNR  دارای ظرفیت کمتری نسبت به  تصویر گرفته شده توسط دوربین معمولی می باشد. ضمناً می توان به کاهش 70 درصدی حجم تصویر با فرمت MPEG-4  به روی ذخیره ساز اشاره کرد که در نتیجه آن ظرفیت بیشتری از دستگاه DVR قابل استفاده خواهد بود .